środa, 30 października 2019

Stało się!



Znowu jesteśmy mądrzejsi :))
Kolejne szkolenie już za nami, ale z Panią Mariolą Paluszek to możemy częściej, bo zawsze nas zainspiruje :)))
Pani pokazywała nam możliwości aplikacji do obróbki dźwięku, który nazywa się AUDACITY- to program do edycji i miksowania dźwięku.

Może powiem coś więcej bo trochę próbowaliśmy, a potem poczytałem o programie w internecie.

Audacity to program do tworzenia, edytowania i nagrywania audio. Aplikacja zawiera w sobie wszystkie kluczowe opcje potrzebne do przechwytywania, wycinania zbędnych fragmentów i miksowania dźwięków. Wszystkie operacje w Audacity wykonujemy na wielokanałowym edytorze audio z widmem ścieżki dźwiękowej. Zaletą edytora audio Audacity jest prosty w obsłudze graficzny interfejs użytkownika (GUI), który jest w języku polskim. Mniej doświadczone osoby takie jak my nie powinny mieć większych problemów w trakcie edytowania plików dźwiękowych zapisanych w popularnych formatach audio.
Oprócz np. cięcia i wklejania fragmentów nagrania możemy wprowadzać zmiany samego brzmienia muzyki, czyli efekty takie jak: wzmacnianie dźwięku, echo, korekcja, zmiana tempa, wysokości, wyciszanie, itp.
Pani Paluszek pozwoliła nam abyśmy sobie trochę „pomiksowali” i to była naprawdę super zabawa!
Myślałem, że to bardzo skomplikowany i trudny w obsłudze program. Ja w ogóle go nie znałem, ale jak się okazało naprawdę można szybko się go nauczyć i korzystać z niego na różne sposoby. 
Ja zamierzam. I wy spróbujcie.
cdn. MAX


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz